We noticed you are coming from US. Would you like to continue shopping at Abposters.com?
Deal van de week: FANTASY & SCIENCE FICTION korting -40 %

FAQ

FAQ 

BESTELINFORMATIE

1/ Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Het trackingnummer voor het pakket wordt verzonden in de bevestigingsmail zodra de bestelling is verzonden. Houd er rekening mee dat de trackinglink met enige vertraging kan gaan werken. Je kunt het trackingnummer ook vinden in je account als je naar "Mijn bestellingen" gaat en de bestelgegevens opent.

 

2/ Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt de bestelling annuleren voordat deze is verwerkt in je account als je naar "Mijn bestellingen" gaat en het detail van de bestelling opent. De knop "Bestelling annuleren" vind je in de rechterbovenhoek. Neem in alle andere gevallen contact met ons op via [email protected].

 

3/ Waar kan ik de factuur downloaden?

Je kunt de factuur per e-mail aanvragen, deze wordt niet automatisch verzonden. Stuur ons een e-mail naar [email protected], vermeld je bestelnummer en we sturen je de factuur zo snel mogelijk toe.

 

4/ Hoe kan ik het adres in de bestelling wijzigen?

Stuur ons een e-mail naar [email protected] voordat de bestelling wordt verwerkt, zodat we het adres op tijd kunnen wijzigen (voordat de bestelling wordt verzonden). Vermeld het bestelnummer en het juiste afleveradres.

 

5/ Hoe lang duurt het voordat ik het pakket ontvang?

De geschatte leverdatum staat vermeld op de detailpagina van elk product of kan worden gevonden op de pagina "Betaling en levering". De meest nauwkeurige geschatte leverdatum van de gekozen producten wordt aangegeven in de winkelwagen tijdens het bevestigen van de bestelling.

KLACHTEN & RETOUREN

1/ Hoe kan ik een pakket retourneren?

Bestellingen kunnen worden geretourneerd volgens ons "Retourbeleid" op de website. Om het retourproces te vereenvoudigen, kun je gebruikmaken van ons online formulier met de Retino-service.

 

2/ Hoe kan ik een beschadigde bestelling melden?

Als je bestelling beschadigd is afgeleverd, meld dit dan zo snel mogelijk via e-mail [email protected], uiterlijk binnen 48 uur zodat de claim in behandeling kan worden genomen. Vermeld het bestelnummer en voeg afbeeldingen bij van de beschadigde artikelen, de verpakking en de doos.

 

3/ Hoe kan ik een verkeerd of ontbrekend artikel melden?

Als je een product mist of je hebt een verkeerd product ontvangen, meld dit dan zo snel mogelijk via e-mail [email protected]. Uiterlijk binnen 48 uur, zodat de claim in behandeling kan worden genomen. Vermeld het bestelnummer. Als je een verkeerd product hebt ontvangen, voeg dan afbeeldingen van het product bij.

KORTINGEN & PROMOTIES

1/ Waarom werkt de speciale aanbieding 3+1 niet?

Als je de actie 3+1 gebruikt, kun je 3 producten uit ons aanbod bestellen en gratis een poster naar keuze kiezen. Houd er rekening mee dat alleen een voorraadposter gratis kan worden verkregen - het is niet van toepassing op kunstdrukken (op fotopapier, canvas of behang), omdat deze op verzoek van de klant worden afgedrukt. Als je een gratis poster wilt kiezen, ga dan naar categorie "Posters" en filter posters in het producttype filter.


2/ Hoe kan ik me afmelden voor het ontvangen van promotie e-mails?

Je kunt een link in de voettekst van elke e-mail gebruiken of contact met ons opnemen via [email protected] of [email protected], je ontvangt dan een bevestigingsmail.


Als je geen antwoord hebt gevonden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen in de chat, per e-mail [email protected] of bel ons op +44 20 3996 3131 (alleen in het Engels) tijdens openingstijden, die je kunt vinden op onze website.



EuropostersDecorate your life

Sinds 1999 is Europosters een van de topverkopers van posters, schilderijen en officiële merchandise in de Tsjechische Republiek en de rest van Europa. Bij ons vind je een enorm aanbod van film, game en sport posters in alle formaten, evenals tal van originele geschenken voor echte fans van Star Wars, Harry Potter, comics of Warner Bros. Wij weten dat mokken, verzamelfiguren, puzzels en kleding de beste cadeaus zijn voor iedereen, ongeacht leeftijd of interesse. Heb jij meer met interieur design? Dan ben je bij ons ook aan het juiste adres! Elke dag versturen we posters, illustraties, fotobehang en kunstreproducties naar tevreden klanten in meer dan 25 landen.


Contact:

E-mail: [email protected]

Tel.: +44 20 3996 3131 (alleen in het Engels)

Maandag – Vrijdag  ǀ 7:00–16:00

 

© 1999–2024 Europosters Alle rechten voorbehouden.

Top