We take customer satisfaction very seriously. Don't hesitate with your order. In the event that you are not satisfied, simply return the product and we will refund or replace the product.
Feel free to use our warranty claim system or follow the steps below.
1) Damaged product due to shipment
If you suspect that your products have been damaged during shipping, please send an email to [email protected] immediately with a photo of the packaging and the damaged product. We will then contact you as soon as possible and inform you about the next steps. Your email must be sent within 48 hours of receipt of the product. We will not process claims submitted 48 hours after receipt. You do not have to return damaged products to us.
2) Damaged products within 24 months after purchase
Are the products damaged by (for example) sunlight? Send an email to [email protected] with a photo of a damaged product and we will contact you to inform you about the next steps. The warranty period does not apply to defects caused by careless delivery service or mechanical damage.
3) Not satisfied with the ordered product
Maybe the product doesn't match the color of your sofa, or it doesn't go well with the style of your apartment. No problem, return the items and we will refund you. Ensure that the products are properly packaged (preferably in the original packaging) to prevent them from being damaged in transit. Send the package to the address below.
Als je ervoor kiest om de artikelen binnen 14 dagen te retourneren, vergoeden wij de kosten van zowel de artikelen als de goedkoopste verzendmethode. Als je het product 14 dagen na ontvangst terugstuurt dan vergoeden we alleen het aankoopbedrag. Na 14 dagen krijgt u alleen de prijs van de artikelen terug. De retourkosten zijn dan voor uw rekening.
4) Verkeerde producten ontvangen of bestelling is niet compleet
Heb je een ander product ontvangen dan je besteld hebt? Mis je producten in je bestelling? Dat kan gebeuren en onze excuses hiervoor. Stuur dan een email met foto van het product dat je ontvangen hebt naar [email protected]. Wij nemen contact met je op om je te informeren over de vervolgstappen.
5) Een product van slechte kwaliteit ontvangen?
Heeft u een product ontvangen van slechte kwaliteit of met een onscherpe afbeelding? Stuur dan een email met foto van het product dat je ontvangen hebt naar [email protected]. Wij nemen contact met je op om je te informeren over de vervolgstappen.
Wanneer u de goederen terugstuurt, zorg er dan voor dat u ze goed verpakt, zodat deze tijdens het transport niet beschadigd raken. Gebruik idealiter de origineel geleverde verpakking.
Naast het verzenden van het pakket, gelieve ons ook e-mailen aan [email protected], met de informatie dat u de goederen retourneert. Geef uw naam, ordernummer en rekeningnummer door i.v.m. waar u uw terugbetaling wilt ontvangen.
Het bedrag van de artikelen wordt binnen 14 dagen teruggestort, nadat de artikelen onbeschadigd in ons magazijn zijn aangekomen.
Label de goederen zichtbaar en zend ze naar het volgende adres:
Europosters s.r.o.
Mrač 270
257 21 Mrač
Tsjechische Republiek
Op maat gemaakte artikelen kunnen niet worden geretourneerd. Hier kan enkel een claim over worden ingediend in geval overduidelijke van drukfouten of schade van onze kant. Met volgende uitzonderingen:
Kijk voor meer informatie in de Algemene Voorwaarden.
Use our return form to simplify the return process. The form can be completed online and emailed or printed and mailed with the items to the above address.
Download our return form here.