ONTDEK de beste DEALS van deze week: DIEREN korting 20 % ×

Movie Review: Ant-Man and the Wasp

13. 08. 2018

Marvel levert dit jaar wederom een opwindende film – Ant-Man and the Wasp. Sinds de enigszins deprimerende ervaring die Avengers: Infinity War te bieden had, anticipeerden we op de nieuwe avonturen van Ant-Man met bijzondere interesse over de vraag of Marvel besloten heeft dit jaar onze harten en zielen volledig te vernietigen, of niet. We zagen de kleine man en zijn vliegende vriend al, en onze oordeelkundige hersens konden niet weigeren ons filmoordeel te delen.

De verhaallijn volgt Ant-Man de laatste dagen van huisarrest na de gebeurtenissen in Captain America: Civil War. Er zijn korte bezoekjes van zijn lieve dochter toegestaan; maar toch klopt het hart op de mogelijkheid van het verwijderen van de uit-zijn-stijl enkelband, het verkrijgen van het vermogen om zijn huis te verlaten en de vader die hij streeft te zijn. Respectabele doelen; echter, het leven vergeet niet om wat obstakels in de weg te laten voordat hij zijn droom kan nastreven. Adventuur roept in de vorm van Hank en Hope Pym, terwijl ze proberen hun moeder en vrouw te vinden die verloren zijn gegaan in het kwantumrijk. Natuurlijk geloven ze dat Scott de enige is met de nodige vaardigheden om ze te helpen haar te vinden.

Het verhaal is licht van gewicht, leuk en plezierig ondanks de fantasieloze en oudbollige slechterik. Geen duisternis of droevig achter-verhaal overweldigt de verhaallijn en laat een gemakkelijke film achter met het enige doel entertainment te zijn. Eerlijk gezegd ben ik blij dat ik deze film heb gekregen, direct na Infinity War, die wordt gekenmerkt door een somber plot en een schrijnend einde, waardoor ik me ellendig en zonder enige vreugde in mijn ziel voel. Er kan dus worden aangenomen dat de redenering achter Ant-Man en de Wasp was om de fans het vermaak te laten waarderen, de geesten te verheffen en positiviteit en vreugde te verspreiden. Niettemin was de verhaallijn niet zo rijk aan indrukwekkende en intrigerende scènes als Ant-Man’s eerste film die in 2015 werd uitgebracht. Toch heeft het een geweldige cast, zoals Michael Douglas, Lawrence Fishburne, Michelle Pfeiffer en nog veel meer, die de hele film boost.

Voor alle Ant-Man fans en Marvel-liefhebbers; de officiële filmposter wordt over een paar dagen toegevoegd aan onze selectie!

MEER MARVEL

Sinds 1999 is Europosters uitgegroeid tot een van de topaanbieders voor posters, muurschilderingen en kunst aan de muur. Op dit moment werken wij samen met kunstenaars, fotografen en grafisch ontwerpers uit heel Europa. In ons aanbod vind je de mooiste bekende schilderijen en gloednieuwe kunstwerken van hedendaagse kunstenaars. Wij printen uw eigen foto's graag, en desgewenst kunnen wij uw prints in hoogwaardige kaders plaatsen. Wij houden ontzettend van interieurontwerp, maar ook nerds en muziekliefhebbers worden niet vergeten. Voor wie we ons aanbod aan posters, mokken, t-shirts, verzamelfiguren en andere gelicenseerde producten en geschenken voortdurend uitbreiden.

Contact:

E-mail: info@europosters.eu

Maandag – Vrijdag  ǀ 7:00 – 15:00