Film Review: Verschrikkelijke Ikke 3

10. 07. 2017

Het is hier! Eindelijk! De schattigste en meest betaalbare van allemaal! De kwaadaardige personages zijn terug op het grote scherm. En we kunnen je één ding vertellen, we hebben er zeker op gewacht hier bij Europosters. Sinds de vorige film konden wij niet langer wachten of meer te zien van het liefdesverhaal van Gru en Lucy, en wat er met hen zou gebeuren als ze Macho Man verslaan. En natuurlijk konden we ook niet wachten om de Minions weer te zien. Stap in de grumobile, we nemen je mee op reis in de film!

Nieuwe uitdagingen wachten

Aan het einde van de vorige film waren Lucy en Gru speciale agenten voor de AVL, het Anti Schurken Bondgenootschap. Natuurlijk is er weer een nieuwe grappige en slechte slechterik die tegen hun vecht. Balthazar Bratt, ooit een ster in Hollywood is veranderd in een gevaar voor de hele planeet. Maar hij is niet de enige uitdaging voor onze helden. Gru’s vergeten broer, Dru, neemt contact op om hem te informeren dat zijn vader is overleden. Gru moet omgaan met deze nieuwe familie terwijl hij de schurken najaagd.

De speurtocht naar de Eenhoorn gaat verder

Agnes, één van de drie meisjes die Gru en Lucy geadopteerd hebben, is nog net zo jong en schattig als eerder! En ze heeft nog steeds een zwak voor eenhoorns. Ondanks dat haar zus probeert haar de waarheid te vertellen over dit fabelachtige dier, is ze ervan overtuigd dat eenhoorns bestaan, en ze is vastbesloten om er één te vinden. Margo en Edith, de twee oudere meisjes, proberen om te gaan met Lucy, die de rol van moeder op zich heeft genomen in deze ongewone familie. En het is niet makkelijk, zelfs voor een stoere speciaal agent die eraan gewend is om slechterikken uit te schakelen.

Minion Wave Canvas: Prijzen variëren afhankelijk van grootte.

The Minions zijn TERUG

We zijn het allemaal eens dat we de film kunnen kijken alleen al vanwege the minions, aangezien zij de grappigste en schattigste personages ooit zijn. En de filmproducenten hebben ons gehoord, zeker gezien zij een belangrijk aandeel hebben in de avonturen in de film. Zoals we weten uit hun film moeten the minions een slechterik dienen om gelukkig te zijn, en Gru’s familieleven komt niet overeen met hun verwachtingen. Daarom nemen ze het heft in eigen hand, en eindigen ze zelf in de gevangenis… Maar nu echt geen spoilers meer!

Alles bij elkaar is de film erg goed. Of je nou op zoek bent naar een film om samen met je kinderen te kijken of iets om te relaxen, deze film is een goede keuze. Het verhaal is goed, en veel grappen en grappige momenten zullen de tijd voorbij doen vliegen. Je kan gewoon niet wachten om meer avonturen van Gru en in het bijzonder the minions te zien. De kleine gele schepsels zijn zo grappig en schattig dat ze je zelfs door een zware week kunnen helpen. Deze film is simpelweg een must see.

En vergeet niet om…

BEKIJK AL ONZE PRODUCTEN VAN VERSCHRIKKELIJKE IKKE!

Aneta

I love to share simple, doable ideas to decorate, organize and love the home you have. What´s the best - no big budget need! I also love travelling, tasty food, my cat and of course my job!

Met Europosters, zijn we vanaf 1999 op de markt en werden we na verloop van tijd een van de belangrijkste verkopers van posters, wandkleden, foto's, reproducties van schilderijen en diverse merchandise. We worden jaar na jaar groter en we proberen ons aanbod aan te passen aan uw voorkeuren. We kunnen uw posters, enframe-afbeeldingen afdrukken, of we kunnen u inspireren met onze blog, waar u veel nieuws uit de films, tv-series en gloednieuwe ideeën voor interieurontwerp zult vinden.

Kom onze website bezoeken en ontdek wat er in uw huis ontbrak.