2018 Movie preview

17. 06. 2018

2018 vestigde zich al als een geweldig filmjaar; vol met geweldige films, fascinerende sequels en langverwachte aanpassingen – van Black Panther tot Deadpool 2. Toch zijn er nog veel meer. Onze preview van de komende blockbusters van 2018 vat de verwachte hoogtepunten samen. Dus, ga zitten, pak wat popcorn en wees bereid om al je geld aan de film te besteden.

Marvel-lous

Marvel schrikt nooit weg om te proberen – en te slagen – om ons te verrassen, terwijl het levert wat onze actievolle harten verlangen. Black Panther, Avengers en Deadpool hebben ons met krachtige vechtscènes al uit onze stoelen geslagen; maar ook, de onderliggende betekenis ervan biedt meer waarde aan de verhaallijn; bovendien, naar hun unieke humor. En ze zijn nog niet klaar!

Ant-Man and the Wasp – JULI

We zijn begaafd met weer een superheldenhoofdstuk van het Marvel-universum. Deze film bevat Rudd Paul, als een man gedeeld door zijn keuzes als vader en superheld, met het spannende vermogen om kleiner te worden. Terwijl hij probeert de balans te vinden tussen zijn privéleven en Ant-Man te zijn, wordt Scott geconfronteerd met een nieuwe missie. Hij moet zijn pak aantrekken en naast the wasp werken, wat leidt tot de onthulling van geheimen uit hun verleden.

Venom – OKTOBER

Academy Award® genomineerde acteur Tom Hardy speelt in deze duistere Marvel-comic boekaanpassing, als de menselijke gastheer van het ‘innerlijke anti-held’ Venom. Je kent dit personage misschien van de Spider-Man-films of -boeken; een buitenaards schepsel van vloeibare vorm dat een menselijk lichaam overneemt en zijn geest manipuleert. Het uiterlijk van Venom heeft al tot een hype binnen de Tumblr-gemeenschap geleid.

Aquaman – DECEMBER

Jason Momoa, de charmante Hawaiiaan met hemelse krullen, vooral bekend van zijn rol als Khal Drogo in Game of Thrones; speelt als Arthur Curry, die verneemt dat hij de enige erfgenaam is van het onderwaterkoninkrijk Atlantis. Hij voelt zich gevangen tussen zijn leven op het land, waar de mensen de oceaan zelfzuchtig vervuilen; en de onderwaterwereld, waar de Atlantiërs niet langer hun arrogantie tolereren.

Vervolgen

Mission: Impossible – Fallout – AUGUSTUS

Tom Cruise is terug als Ethan Hunt, die de ontzettende gevolgen van zijn mislukte missie moet doorstaan, naast het IMF-team en vertrouwde bondgenoten. Deze film, net als zijn voorgangers, belooft een heleboel actie en adembenemende momenten, naast de onderliggende verhaallijn.

The Predator – SEPTEMBER

De ongelukkige acties van een jonge jongen veroorzaken de komst van de meest dodelijke en meedogenloze jagers van het universum. De roofdieren keren sterker en slimmer terug dan ooit tevoren, met de genetische upgrade die ze bereikten door het DNA van andere soorten te gebruiken. Het lot van de mensheid ligt in de handen van een niet-overeenkomende groep ex-soldaten en wetenschapsleraren.

The Incredibles 2 – JULI

DIT IS GEEN OEFENING. IK HERHAAL. DIT IS GEEN OEFENING.

Na 14 jaar (!) Keert deze speciale familie terug naar het grote scherm. Elastigirl redt de dag door misdaad te bestrijden die de vrede van de samenleving bederft. Ondertussen moet Mr. Incredible de grootste uitdaging van allemaal aangaan – een thuisblijver zijn.

Halloween – OKTOBER

Laurie Strode (Jamie Lee Curtis) moet zich voorbereiden op haar laatste gevecht met de gemaskerde slasher, Michael Meyers; wie heeft haar verlaten getraumatiseerd en achtervolgd door de gebeurtenissen van zijn eerste moordpartij. De 11e aanpassing van de horror-cult-film vindt plaats 40 jaar na de eerste verschrikkingen op Halloween-avond. Krijgt Laurie haar laatste wraak en vrede na 4 decennia?

Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald – NOVEMEBER

Het vervolg van Harry Potter, toont ons het verhaal van de jonge Perkamentus (Jude Law) en Newt Scamandar (Eddie Redmayne) die zich verenigen om de vervulling van het plan van Grindelwald (Johnny Depp) te verhinderen dat tovenaars met zuiver bloed heersen over niet-magische wezens.

Andere must-sees

Bohemian Rhapsody – OKTOBER

Fearless leeft voor altijd. Deze biografische film over de rockband Queen presenteert de jaren tussen de formatie in 1970 en de dood van de frontman in 1991. Zanger Mercury, gitarist May, drummer Taylor en basgitarist Deacon bereiken grote bekendheid met hun muzikale werk in de jaren ’70. De wilde levensstijl van Freddie loopt uit de hand en de band moet uitzoeken hoe de harmonie tussen haar leden kan worden behouden in het licht van succes en roekeloosheid.

Alita: Battle Angel – DECEMBER

Deze cyberpunk actiefilm is gebaseerd op de beroemde manga Battle Angel Alita van Yukito Kishiro. Het verhaal speelt zich eeuwen in de toekomst af en volgt de verlaten cyborg Alita, die wordt gered door dokter Ido (Christoph Waltz) in de Iron City. Alita heeft geen herinnering aan haar verleden noch aan haar identiteit; maar toch moet ze haar doel vervullen om de cyclus van dood en vernietiging te beëindigen. Om dit te doen, moet ze vechten en doden. Volgens haar filmmakers omvat deze aanpassing geen witwassen van de personages.

Film Posters

Met Europosters, zijn we vanaf 1999 op de markt en werden we na verloop van tijd een van de belangrijkste verkopers van posters, wandkleden, foto's, reproducties van schilderijen en diverse merchandise. We worden jaar na jaar groter en we proberen ons aanbod aan te passen aan uw voorkeuren. We kunnen uw posters, enframe-afbeeldingen afdrukken, of we kunnen u inspireren met onze blog, waar u veel nieuws uit de films, tv-series en gloednieuwe ideeën voor interieurontwerp zult vinden.

Kom onze website bezoeken en ontdek wat er in uw huis ontbrak.

MysticCase MysticCase Unordinary gift